2014年7月1日星期二

IBM C2140-839 M2050-246, de formation et d'essai

La solution offerte par Pass4Test comprenant un test simulation bien proche de test réel IBM C2140-839 peut vous assurer à réussir 100% le test IBM C2140-839. D'ailleur, le service de la mise à jour gratuite est aussi pour vous. Maintenant, vous pouvez télécharger le démo gratuit pour prendre un essai.

Vous pouvez tout d'abord télécharger le démo IBM M2050-246 gratuit dans le site Pass4Test. Une fois que vous décidez à choisir le Pass4Test, Pass4Test va faire tous efforts à vous permettre de réussir le test. Si malheureusement, vous ne passez pas le test, nous allons rendre tout votre argent.

Pass4Test vous permet à réussir le test Certification sans beaucoup d'argents et de temps dépensés. La Q&A IBM C2140-839 est recherchée par Pass4Test selon les résumés de test réel auparavant, laquelle est bien liée avec le test réel.

Code d'Examen: C2140-839
Nom d'Examen: IBM (Rational Unified Process v7.0)
Questions et réponses: 117 Q&As

Code d'Examen: M2050-246
Nom d'Examen: IBM (IBM Smarter Commerce Sales Mastery Test v1)
Questions et réponses: 50 Q&As

Selon les feedbacks offerts par les candidats, c'est facile à réussir le test IBM M2050-246 avec l'aide de la Q&A de Pass4Test qui est recherché particulièrement pour le test Certification IBM M2050-246. C'est une bonne preuve que notre produit est bien effective. Le produit de Pass4Test peut vous aider à renforcer les connaissances demandées par le test IBM M2050-246, vous aurez une meilleure préparation avec l'aide de Pass4Test.

Dans cette société de l'information technologies, c'est bien populaire que l'on prenne la formation en Internet, Pass4Test est l'un des sites d'offrir la formation particulère pour le test IBM M2050-246. Pass4Test a une expérience riche pour répondre les demandes des candidats.

M2050-246 Démo gratuit à télécharger: http://www.pass4test.fr/M2050-246.html

NO.1 Which of the following Smarter Commerce Offerings is a core part of delivering a
customer
buy-online, pick-up in store (BOPIS) capability?
A. Social Analytics.
B. Distributed Order Management.
C. Logistics Management.
D. Customer Self Service.
Answer: B

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NO.2 What are Smarter Commerce Buy
Offerings focused on?
A. Visibility and optimization in the supply chain.
B. Customer buying patterns.
C. Effective 1:1 marketing to facilitate customer purchase decisions.
D. Buy online, pick-up in the store (BOPIS).
Answer: A

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NO.3 What provides the capability to rapidly deliver new web concepts or delineated brand
sites via asset
sharing on a common platform?
A. Personalization
B. Social integration
C. Partnership with affiliates
D. Extended sites
Answer: B

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NO.4 Segmentation, offer management, interaction history, real-time behavioral targeting,
and contact
optimization are examples of capabilities delivered as part of what?
A. Data mining.
B. Social platform.
C. Central decisioning.
D. Customer clustering.
Answer: C

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NO.5 You can create a powerful self-service experience for the customer using?
A. The IBM Customer Experience Suite
B. The IBM Commerce Framework
C. The IBM Enterprise Service Process Manager
D. The IBM Customer Service System
Answer: A

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NO.6 The web marketing continuous optimization platform can drive which of the following
capabilities?
A. Optimize paid search advertising.
B. Automate customer recommendations based on LIVE profile.
C. Target through online advertisements based on interaction history.
D. All of the above.
Answer: B

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NO.7 Smarter Commerce is focused on which of the following 3 dimensions with respect to
the customer?
A. Customer potential, customer transaction capture, customer fulfillment.
B. Customer insight, customer value strategy, customer & partner engagement.
C. Customer demographics, customer geography, customer affluence.
D. Customer returns, customer purchases, customer order changes.
Answer: B

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NO.8 What can AdTarget do?
A. Monitor all advertisements watched on cable television
B. Working withaffiliates, target Internet ads without email
C. Utilize You Tubeto more effectively deliver adcontent
D. Force customers to watch the entireInternetadbefore entering websites
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